Bestelproces
In slechts enkele stappen bestel je super snel en gemakkelijk jouw drukwerk
Hulp nodig?
Vraag het ons
Stap 1. Selecteer het gewenste product
Selecteer het product en bepaal de gewenste producteigenschappen door de stappen op de productpagina te doorlopen. Wanneer je alle stappen hebt doorlopen, verschijnt onderaan de pagina een prijsoverzicht met hierin de prijs van de door jou gewenste oplage en levertijd. Klik in het prijsoverzicht op het gewenste product. Er verschijnt een samenvatting van het door jou samengestelde product. Hier kun je de technische tekening downloaden. Plaats het product in je winkelmandje. Wil je nog een product bestellen? Klik dan op ‘winkel verder’ in jouw winkelmandje. Is de bestelling compleet? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.
Stap 2. Bestellen
Log in of maak een account aan bij Superdrukker om de bestelling af te kunnen ronden.
Stap 3. Levering en betaling
Je kunt de bestelling op een door jou gewenste locatie laten afleveren of je kunt er voor kiezen je pakket af te komen halen bij Superdrukker. Controleer het factuur- en eventuele verzendadres nauwkeurig. Je hebt keuze uit verschillende betaalmogelijkheden.
Stap 4. Bestanden aanleveren
Nadat de bestelling is geplaatst, krijg je de mogelijkheid om jouw bestanden te uploaden. Check altijd voor het uploaden van jouw bestanden de aanleverspecificaties. Let op! De levertijden gelden vanaf het moment dat wij jouw betaling en bestand (drukgereed en goedgekeurd) binnen hebben. Via jouw persoonlijke account kun je de status van jouw order volgen. Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een track & trace zodat je het pakket kunt volgen. Heb je vragen? Neem dan gerust contact op!